۸۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی مازندران شد / افتتاح ۵۶ طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان

استاندار مازندران با بیان این که دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارد، گفت: ۸۰ واحد مسکونی همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه به افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی در شهرهای مختلف مازندران تحویل شد. ‎

یوسف نوری در آیین افتتاح همزمان چند طرح بهزیستی مازندران در جمع خبرنگاران ساری، اظهار کرد: تحویل ۸۰ واحد مسکونی و ۵۶ طرح اشتغال زایی که امروز افتتاح شد بخشی از عملکرد دولت سیزدهم برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران است.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست های دولت سیزدهم توجه به مردم به خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بوده است.

استاندار مازندران با بیان این که در سه سال دولت سیزدهم ۵۰ هزار مسکن به مدد جویان تحت پوشش بهزیستی تحویل شد، اظهار کرد: این عملکرد با ۳۰ درصد فعالیت مسکن برای مددجویان در ۱۸ سال گذشته برابری می کند.

نوری ادامه داد: در ۱۸ سال گذشته ۱۴۳ هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساخته شد که این آمار در دولت سیزدهم ۵۰ هزار واحد تحویل و ۹۵ هزار واحد دیگر در مدار تکمیل و تحویل قرار دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که دولت سیزدهم برای تامین تجهیزات مورد نیاز معلولین هیچ محدودیتی ندارد و حمایت ۱۰۰ درصدی خواهد بود، اظهار کرد: برخی از خدمات دولت برای این قشر جامعه به خوبی دیده نشد.

این مقام مسوول تصریح کرد: امروز باید قدر شناس خیرینی باشیم که در کنار دولت برای مدد جویان تحت پوشش بهزیستی مازندران کمک کار هستند.

کد خبر 113426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد